Ο Yasuhiro Konishi γεννήθηκε το 1893 στο Takamatsu, Kagawa της Ιαπωνίας. Ο Konishi Sensei ξεκίνησε την εκπαίδευση των πολεμικών τεχνών στην ηλικία των 6 ετών στο Muso Ryu Jujitsu. Όταν εισήλθε στο ισοδύναμο ενός δυτικού γυμνασίου, άρχισε να εκπαιδεύει στο Takenouchi Ryu jujitsu. Αυτό το συγκεκριμένο στυλ jujitsu είναι γνωστό για τις ισχυρές κλωτσιές του και γροθιές του, πολύ παρόμοιες με του karate. Στην ηλικία των 13 ετών, ο Konishi Sensei άρχισε να σπουδάζει kendo. Το 1915 άρχισε σπουδές στο Πανεπιστήμιο Keio στο Τόκιο. Ενώ ο μέσος όρος θητείας σε ένα πανεπιστήμιο είναι τέσσερα χρόνια, ο Konishi Sensei παρέμεινε στο Πανεπιστήμιο Keio για οκτώ χρόνια λόγω της αγάπης του για το kendo και το jujitsu. Υπήρξε αρχηγός της ομάδας Kendo του Πανεπιστημίου Keio και συνέχισε την προπόνηση kendo στο πανεπιστημίου μετά την αποφοίτησή του.
Η πρώτη επαφή του Konishi Sensei με το "Te" (που αργότερα εξελίχθηκε σε καράτε) ήταν μέσω του συμφοιτητή του , Tsuneshige Arakaki από την Οκινάουα. Ο Konishi Sensei βρήκε τις τεχνικές του "Te" (όπως αναφέρεται από το Arakaki) πολύ παρόμοιες με εκείνες του Takeuchi Ryu jujitsu. Αν και οArakaki δεν ήταν καθόλου ικανός στο "Te", ο Konishi Sensei βρήκε στο σύστημα πολύ ενδιαφέρον.
Μετά την αποφοίτησή του από το Πανεπιστήμιο, έγινε μισθωτός. Ωστόσο, δεν ήταν απόλυτα ικανοποιημένος. Με ενθάρρυνση από τη σύζυγό του, εγκατέλειψε τη δουλειά του και άνοιξε το δικό του κέντρο πολεμικών τεχνών το 1923 και το ονόμασε Ryobu-Kan ("The House of Martial Arts Excellence"). Εδώ δίδαξε κυρίως kendo και jujitsu.
Τον Σεπτέμβριο του 1924, ο Hironishi Ohtsuka, ο ιδρυτής του Wado-Ryu, και ο Gichin Funakoshi, ο ιδρυτής του Shotokan karate, ήρθαν στην αίθουσα εκπαίδευσης Kendo στο Πανεπιστήμιο Keio. Πλησίασαν τον Konishi Sensei με μια συστατική επιστολή από τον καθηγητή Kasuya του Πανεπιστημίου Keio. Ο κ. Funakoshi ρώτησε αν θα ήταν δυνατή η χρήση της αίθουσας προπόνησης για την άσκηση του Ryukyu Kempo To-te jutsu. Κατά τη διάρκεια αυτής της εποχής, ήταν ανήκουστο για μια σχολή πολεμικών τεχνών να επιτρέψει σε έναν δάσκαλο πολεμικών τεχνών από ένα άλλο σύστημα να διδάξει στο dojo τους. Ένα τέτοιο αίτημα θα θεωρούνταν ως "πρόκληση" για το dojo. Ο Konishi Sensei, ωστόσο, ήταν ένας οραματιστής υπό την έννοια ότι είδε αξία σε διασταυρούμενη εκπαίδευση. Θυμήθηκε το kata που του είχε δείξει έδειξε κατά τη διάρκεια των πανεπιστημιακών του ημερών ο Arakaki και συμφώνησε με το αίτημα του Funakoshi Sensei.
Με τη βοήθεια του Konishi Sensei, ο Funakoshi δημιούργησε ένα σωματείο To-te στο Πανεπιστήμιο Keio (το πρώτο πανεπιστημιακό σωματείο καράτε στην Ιαπωνία). Ο Sensei Konishi, ο Funakoshi Sensei και ο Sensei Ohtsuka ήταν οι κύριοι εκπαιδευτές. Ο Konishi Sensei συνέχισε να διδάσκει ένα πρόγραμμα σπουδών που αποτελείται από kendo, jujitsu και δυτική πυγμαχία στο Ryobu-Kan. Το Karate-jutsu γεννήθηκε όταν ο Funakoshi Sensei πρόσθεσε το καράτε σε αυτό το μείγμα.
Ομάδες που ασκούσαν μια καθαρή μορφή jujitsu δεν πίστευαν ιδιαίτερα στο καράτε και αμφισβήτησαν τον Funakoshi Sensei. Ωστόσο, σύμφωνα με το ιαπωνικά budo, δεν αμφισβητείται ο Δάσκαλος ενός συγκεκριμένου σχολείου ή στυλ. Μια πρόκληση εκδίδεται για πρώτη φορά στον ανώτερο φοιτητή. Αν ο αμφισβητίας νικήσει τον ανώτερο μαθητή, τότε μπορεί να αμφισβητήσει τον Δάσκαλο. Εάν ο αμφισβητίας νικήσει τον Δάσκαλο, μπορεί να πάρει το σημάδι dojo ως τρόπαιο - μια πολύ ενοχλητική κατάσταση για το ηττημένο dojo. Όλοι οι αμφισβητίες του καράτε νικήθηκαν από τους Konishi Sensei και Ohtsuka Sensei ως ανώτεροι μαθητές του Funakoshi.
Μετά την ικανοποίηση της πρόκλησης, ο Funakoshi Sensei θα εξηγήσει το karate-jutsu και θα τονίσει τα πνευματικά και σωματικά οφέλη του στυλ. Πολλοί ακροατές κατανόησαν και συμφώνησαν στο σημείο ότι άλλαξαν στυλ για να σπουδάσουν καράτε.
Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, υπήρξε μια συνεχής φιλοσοφική συζήτηση μεταξύ των πολεμικών καλλιτεχνών ως προς τον ορισμό του budo. Μερικοί πίστευαν ότι ο budo απαιτούσε τον θάνατο του αντιπάλου. Άλλοι πίστευαν ότι το budo σήμαινε την υποστήριξη ή την εκπαίδευση του αντιπάλου με τους σωστούς τρόπους. Ο Funakoshi Sensei πάντα διδάσκει budo ως τεχνική και εκπαίδευση. Ο Konishi Sensei πίστευε ιδιαίτερα ότι "Bu bun ryo do", μεταφρασμένο ως "Για το καράτε να είναι τέλειο, δεν μπορεί να είναι απλά τεχνική, αλλά και εκπαίδευση." Καθώς η τεχνική πειθαρχίζει το σώμα, η εκπαίδευση πρέπει να πειθαρχήσει το μυαλό. Έτσι, ο Konishi Sensei πίστευε ότι το Budo περιλαμβάνει την εκπαίδευση του αντιπάλου.
Με την πάροδο του χρόνου, σημειώθηκαν τρεις σημαντικές αλλαγές στις αρχικές διδασκαλίες του Funakoshi. Κατ 'αρχάς, επειδή το καράτε εισήχθη στο ιαπωνικό πρόγραμμα φυσικής αγωγής στο επίπεδο του δημοτικού σχολείου, ο Funakoshi Sensei χρησιμοποίησε ιαπωνικά ονόματα για να αντικαταστήσει τα οκιναβέζικα ονόματα των διαφόρων katas, κάνοντας το karate ευκολότερο στο να διαδοθεί.
Η δεύτερη αλλαγή ήταν η προσθήκη κατάρτισης ippon kumite στην καράτε. Στην αρχή, το καράτε ήταν κυρίως η πρακτική των kata. Ο Konishi Sensei ισχυρίστηκε ότι η εκπαίδευση στο kata και μόνο δεν ήταν αρκετή για να αναπτύξει ολοκληρωτικά το άτομο. Άλλες μορφές "Do", όπως το kendo και το Judo, είχαν μεθόδους κατάρτισης που περιλάμβαναν την εφαρμογή τεχνικών με τους αντιπάλους. Ο Konishi Sensei και ο Ohtsuka Sensei πρόσθεσαν το Ippon Kumite στο εκπαιδευτικό σχήμα.
Η τρίτη μεγάλη αλλαγή συνέβη στο kanji του "karate". Το πρωτότυπο kanji που χρησιμοποιείται για να γράψει "karate" σημαίνει "κινεζικό χέρι", υποδεικνύοντας την πηγή των τεχνικών. Το 1929, οι καθηγητές και οι σπουδαστές στο Karate Research Group του Πανεπιστημίου Keio συζήτησαν τη μετάφραση του kanji για karate και συμφώνησαν να αλλάξουν το kanji του "karate" για να σημάνει το "Άδειο Χέρι". Υποστηρίζουν ότι αυτό το νέο kanji ήταν μια καλύτερη αναπαράσταση του τι είχε αντιπροσώπευε το καράτε. Αυτή η αλλαγή υιοθετήθηκε παρά τις διαμαρτυρίες πολλών Οκιναβέζων, αλλά παραμένει η αποδεκτή μετάφραση μέχρι σήμερα.
Το καράτε έγινε σταδιακά πιο δημοφιλές και πολλοί δάσκαλοι από την Οκινάβα άρχισαν να επισκέπτονται την Ιαπωνία. Λόγω της ανοιχτής σκέψης του Konishi Sensei, πολλά γνωστά budokas επισκέφθηκαν το Ryobu-Kan κατά τη διάρκεια αυτής της εποχής, ανταλλάσσοντας τεχνικές. Μεταξύ αυτών ήταν: ο Kenwa Mabuni (ιδρυτής του Shito-Ryu Karate), ο Chojun Miyagi (ιδρυτής του Goju-Ryu Karate) και ο Choki Motobu. Αυτοί οι τρεις κύριοι επηρέασαν τον Konishi Sensei με διάφορους τρόπους και συνέβαλαν οριστικά στο αναδυόμενο ύφος του Konishi Sensei.